Robert Pongracz: „Marketingul în sport devine tot mai important”

Prezent la cursurile Sports Business Academy, Robert Pongracz, vicepreședinte al LPF, a fost întrebat unde vede potențial pentru dezvoltarea fotbalului de la noi. Pongracz a avut un răpuns surprinzător și, totodată, de luat în seamă, ținând cont de obtuzitatea sistemului...

Lecție deschisă (II): Știu cluburile și federațiile de la noi să comunice cu fanii?

SPORTescu vă prezintă lecția deschisă numărul doi pentru cluburile și federațiile de la noi: Știu acestea să comunice cu fanii proprii? După ce v-am familiarizat cu noțiuni de bază ale marketingului sportiv, de care cluburile și federațiie de la noi ar...

Lecție deschisă pentru cluburile românești

Lecție deschisă pentru cluburile de la noi: ar fi bine dacă ele vor fi măcar un pic interesate de cum trebuie să facă marketing sportiv, cum să devină vizibile, cum să atragă publicul și apoi sponsorii. Numai dacă ar fi asistat...

Cum trebuie să facă marketing sportiv cluburile de la noi

Cluburile de la noi trebuie să facă marketing sportiv în mod constant pentru a se promova, pentru a-și promova evenimentele și sportivii. Numai așa pot aduce lumea la stadion și apoi, implicit, să atragă sponsori. Mihaela Constantinescu, profesor doctor universitar...

Soluția pentru a obține bani mai mulți din drepturile tv

Sunt mulți care spun că suma actuală plătită pentru drepturile tv din Liga 1 – 27 de milioane de euro pe an - este imensă și că, la următoarea negociere, televiziunile nu vor mai da atâția bani pentru o...

Ăsta-i marketing: Cum s-a făcut Cupa Meseriașilor

Emil Budău, producătorul emisiunii Cupa Meseriașilor, este cel care a realizat și "Marțienii din Ploiești", dar și "Patron pentru o zi", toate difuzate de Sport.ro. El a explicat la cursurile Sports Business Academy care a fost cheia succesului acestor seriale. "În...

Dinamo, exemplu de bun marketing

Dinamo e unul dintre puţinele cluburi de la noi care poate fi dat ca exemplu de bun marketing. De fapt, celelalte grupări importante ignoră total acest aspect, care poate aduce bani la buget. Dinamo are un departament de marketing care funcţionează...

Dacă vrem fotbal adevărat, avem nevoie de reguli clare!

Legi, reguli clare, puse în practică și respectate, comisii competente și imparțiale. De asta are nevoie rapid fotbalul românesc. Am ajuns atât de des ]n ultimul timp la TAS cu litigiile din fotbal, încât cred că suntem arătați cu degetul pe...

Marica: Totul pentru copii!

Ciprian Marica, fostul atacant al Stelei și al naționalei, crede că marea problemă a fotbalului românesc este la nivel de copii și juniori și că aici ar trebui făcuți pași serioși pentru dezvoltare. "România suferă, fotbalistic vorbind, profund. Talentele sunt...

Ce facem pentru a salva fotbalul românesc

Ce facem pentru a salva fotbalul românesc? E o întrebare ce ar trebui să îi preocupe zi de zi, oră de oră, pe oficialii FRF și LPF, pe patronii, pe finanțatorii și pe managerii de club. Fotbalul de la noi...

Cele Mai Noi Articole

Răzvan Marin, liderul de care are nevoie naționala

Răzvan Marin poate fi liderul de care are nevoie naționala de atâția ani. Trecerea lui de la Standard Liege la Ajax Amsterdam...