Marketing Sportiv

Marketing Sportiv

Soluția pentru a obține bani mai mulți din drepturile tv

Sunt mulți care spun că suma actuală plătită pentru drepturile tv din Liga 1 – 27 de milioane de euro pe an - este imensă și că, la următoarea negociere, televiziunile nu vor mai da atâția bani pentru o...
Irina Begu

Irina Begu e româncă?

Asta nu ni se întâmplă nouă, Begu chiar e româncă? Pe bune, e ireal ce a făcut fata asta. Dați-mi două palme, probabil sunt mulți care vor s-o facă, treziți-mă, spuneți-mi cu toții, în cor, că e adevărat. Cum...

Cum trebuie să facă marketing sportiv cluburile de la noi

Cluburile de la noi trebuie să facă marketing sportiv în mod constant pentru a se promova, pentru a-și promova evenimentele și sportivii. Numai așa pot aduce lumea la stadion și apoi, implicit, să atragă sponsori. Mihaela Constantinescu, profesor doctor universitar...

Bobby Durbac: Sfaturi pentru a atrage fanii la stadion. Atenţie, Steaua!

Bobby Durbac, în vârsta de 47 de ani, a condus departamentul de marketing de la Steaua între 2008 şi 2011. Înainte să intre în lumea sportului, Bobby Durbac a lucrat 14 ani la Panasonic ca director de marketing și trei...

Recomandări esențiale pentru cluburi. Importanța comunicării

Am văzut de curând un curs susținut de colegul Lucian Lipovan în exclusivitate pentru Sports Business Academy și mi-am spus: "Ce bine ar fi dacă acest curs ar fi prezentat și oficialior cluburilor de fotbal, dar și din alte sporturi,...

Cât e talent, cât e muncă în sportul actual?

Ne-am întrebat deseori cât e talent și cât e muncă în tenis, dar și în sport, în general. Mai ai nevoie de muncă dacă ești extrem de talentat? Mai trebuie să alergi, să depui efort? Se pare că da. În...

Nevoia de schimbare a sistemului din sportul românesc

Sportul românesc e în cădere liberă și trebuie revigorat din bază spre vârf, fiind nevoie de o schimbare radicală a sistemului pentru ca lucrurile să înceapă să meargă. Am fost mari, ne-am bucurat cu toții, cei care am prins acele vremuri, ...

Bloggerul-fotbalist, despre curaj și pasiune

Despre bloggeri care joacă fotbal în timpul liber, am mai auzit, dar despre fotbaliști care se apucă de scris pe blog, vă spun sincer că nu. Până la Toma Nicolau, a cărui poveste am aflat-o după ce i-am vizionat...

Dinamo, exemplu de bun marketing

Dinamo e unul dintre puţinele cluburi de la noi care poate fi dat ca exemplu de bun marketing. De fapt, celelalte grupări importante ignoră total acest aspect, care poate aduce bani la buget. Dinamo are un departament de marketing care funcţionează...

Lecție deschisă (II): Știu cluburile și federațiile de la noi să comunice cu fanii?

SPORTescu vă prezintă lecția deschisă numărul doi pentru cluburile și federațiile de la noi: Știu acestea să comunice cu fanii proprii? După ce v-am familiarizat cu noțiuni de bază ale marketingului sportiv, de care cluburile și federațiie de la noi ar...

Cele Mai Noi Articole

4 motive pentru care Finala Ligii 2019 va fi un moment...

4 motive pentru care Finala Ligii Campionilor din acest an, Tottenham - Liverpool, va fi un moment aparte vă sunt prezentate în...