Care sunt pașii către succes

Dacă ar exista o rețetă universal valabilă intitulată "Pașii către succes", ca la bucătărie, probabil că mulți dintre noi am urma-o. Am încerca măcar să vedem dacă ne iese "prăjitura". Dar pașii ăștia sunt mult mai dificili decât ne închipuim....

Robert Pongracz: „Marketingul în sport devine tot mai important”

Prezent la cursurile Sports Business Academy, Robert Pongracz, vicepreședinte al LPF, a fost întrebat unde vede potențial pentru dezvoltarea fotbalului de la noi. Pongracz a avut un răpuns surprinzător și, totodată, de luat în seamă, ținând cont de obtuzitatea sistemului...

De ce este necesară organizarea de evenimente de marketing

Revenim cu sfaturile noastre pentru cluburile din România în ceea ce privește marketingul sportiv, iar astăzi aflăm de ce este necesar ca acestea să organizeze constant evenimente de marketing. Sfaturile sunt date de specialiștii în domeniu, care vorbesc numai la...

Durbac: Viitorul lui Hagi va deveni o forță în fotbalul românesc

Bobby Durbac, fostul director de marketing al Stelei din perioada 2008-2011, ne-a vorbit în prima parte a interviului despre cum pot fi atrași fanii la stadion și despre problema emblemei Stelei. Azi, el ne indică brandurile naționale din fotbal...

Lecție deschisă (II): Știu cluburile și federațiile de la noi să comunice cu fanii?

SPORTescu vă prezintă lecția deschisă numărul doi pentru cluburile și federațiile de la noi: Știu acestea să comunice cu fanii proprii? După ce v-am familiarizat cu noțiuni de bază ale marketingului sportiv, de care cluburile și federațiie de la noi ar...

Soluția pentru a obține bani mai mulți din drepturile tv

Sunt mulți care spun că suma actuală plătită pentru drepturile tv din Liga 1 – 27 de milioane de euro pe an - este imensă și că, la următoarea negociere, televiziunile nu vor mai da atâția bani pentru o...

Cum trebuie să facă marketing sportiv cluburile de la noi

Cluburile de la noi trebuie să facă marketing sportiv în mod constant pentru a se promova, pentru a-și promova evenimentele și sportivii. Numai așa pot aduce lumea la stadion și apoi, implicit, să atragă sponsori. Mihaela Constantinescu, profesor doctor universitar...
realitatea virtuală

Ce știți despre realitatea virtuală în sport?

Ce știți despre realitatea virtuală în sport? Am aflat despre acest concept grație unui curs prezentat la Sport Business Academy. Nu mai este nicio noutate că sportul a devenit un business. Toți se plâng de asta... cu excepția celor care...

Bloggerul-fotbalist, despre curaj și pasiune

Despre bloggeri care joacă fotbal în timpul liber, am mai auzit, dar despre fotbaliști care se apucă de scris pe blog, vă spun sincer că nu. Până la Toma Nicolau, a cărui poveste am aflat-o după ce i-am vizionat...

Marketing și interes pentru copii – inexistente în România

Când spui marketing în fotbalul românesc și în sportul românesc, în general, parcă vorbești limba finlandeză. Nu înțelege nimeni, nu există preocupare, nu există niciodată buget pentru așa ceva. La fel stăm și cu interesul pentru copii. Preocuparea pentru aceste subiect,...

Cele Mai Noi Articole

Mariana Tîrcă, Hagi al handbalului, despre complexul românesc în fața marilor...

Mariana Tîrcă (56 ani) a fost una dintre cele mai mari handbaliste pe care le-a dat România. Cerebrală, cu viziune, dar mai...