Etichete Marketing sportiv

Etichetă: marketing sportiv

o strategie

O strategie din altă lume pentru fotbalul românesc

O strategie din altă lume pare a fi cea propusă de un specialist în marketingul sportiv pentru aducerea suporterilor la stadion. O dată cu apropierea Anului Nou, vă urăm... să credeți că mentalitățile din fotbalul românesc se pot schimba. Mark...
cât câștigă

Cât câștigă cei mai „marketabili” sportivi ai planetei. Simona Halep a dat lovitura

Simona Halep a dat lovitura odată cu urcarea pe primul loc în clasamentul WTA. La Turneul Campioanelor de la Singapore, românca va primi un premiu care va completa veniturile de aproximativ 1,5 milioane de euro obținute din sponsorizări în...

Ce-și propune Laura Badea pentru revitalizarea scrimei românești

Laura Badea, candidată la şefia federaţiei de scrimă la alegerile de pe 29 martie, vorbeşte în exclusivitate pentru SPORTescu despre planurile de schimbare ale acestui sport, despre proiectul ei, dar şi despre dezvoltarea la nivelul juniorilor. Laura Badea, care împlinește...

Alibec = Becali! Relația matematică dintre cei doi!

Băieții de la Troll Romania Fotball au găsit o relație "matematică" între Alibec și Becali. Numele de familie ale celor doi sunt formate din aceleși grupuri de litere!  Ce vă vine în minte pe loc atunci când spuneți „Alibec”? Că...

Camelia Potec: „La primul meu campionat național, am obținut locul 11”

În a doua săptamană a cursurilor Sports Business Academy, Camelia Potec a vorbit despre sportul de performanță și despre punctele de sprijin din remarcabila sa carieră sportivă.    Cu și despre Camelia Potec, campioana olimpică  "Dorința mea de copil era să...

Top 10 cel mai bine plătiţi sportivi prin Twitter. Ronaldo e primul!

Da, marii sportivi ai lumii sunt plătiți și datorită Twitter-ului. Iar primul în Top 10 este starul portughez Cristiano Ronaldo.  Dezvoltatea vertiginoasă a Internetului şi a platformelor social media influenţează foarte mult sectoarele comunicării, inclusiv marketingul. Trecerea rapidă către lumea digitală...

De ce este necesară organizarea de evenimente de marketing

Revenim cu sfaturile noastre pentru cluburile din România în ceea ce privește marketingul sportiv, iar astăzi aflăm de ce este necesar ca acestea să organizeze constant evenimente de marketing. Sfaturile sunt date de specialiștii în domeniu, care vorbesc numai la...

Robert Pongracz: „Marketingul în sport devine tot mai important”

Prezent la cursurile Sports Business Academy, Robert Pongracz, vicepreședinte al LPF, a fost întrebat unde vede potențial pentru dezvoltarea fotbalului de la noi. Pongracz a avut un răpuns surprinzător și, totodată, de luat în seamă, ținând cont de obtuzitatea sistemului...

Lecție deschisă (II): Știu cluburile și federațiile de la noi să comunice cu fanii?

SPORTescu vă prezintă lecția deschisă numărul doi pentru cluburile și federațiile de la noi: Știu acestea să comunice cu fanii proprii? După ce v-am familiarizat cu noțiuni de bază ale marketingului sportiv, de care cluburile și federațiie de la noi ar...

Lecție deschisă pentru cluburile românești

Lecție deschisă pentru cluburile de la noi: ar fi bine dacă ele vor fi măcar un pic interesate de cum trebuie să facă marketing sportiv, cum să devină vizibile, cum să atragă publicul și apoi sponsorii. Numai dacă ar fi asistat...

Cele Mai Noi Articole

Interstar Sibiu, un proiect de succes din fotbalul juvenil

Interstar Sibiu este una dintre academiile de fotbal din topul prezentat de FRF care nu aparține unui club de seniori. Are o...