Cele mai eficiente sporturi pentru slăbit

Cele mai eficiente sporturi pentru slăbit interesează tot mai multă lume odată cu apropierea primăverii, când corpul atletic „revine” la modă. Francezii de la pause-sport.com au făcut lista mișcărilor care ard un număr mare de calorii.

cele mai eficiente
Credit foto: mpora.com

Sunt sporturi pentru toate gusturile și pentru toate buzunarele, în interior și în aer liber, în grup sau individuale, pentru cei răbdători sau pentru cei care se plictisesc repede.

Dacă vrei să slăbești, alege tipul de antrenament care ți se potrivește și nu uita de o dietă echilibrată.

Dacă faci sport, nu trebuie să te înfometezi pentru o siluetă ideală.

Squash-ul

Sport practicat într-un spațiu închis de mici dimensiuni, care presupune un efort fizic ridicat. Poți pierde 700 de calorii doar în timpul unei partide. Alte avantaje ale practicarii squash-ului.

Yoga bikram

Credit foto: bikramyoga-santafe.com

Este o formă de yoga foarte la modă, practicată într-o cameră în care temperatura este foarte ridicată (35 – 42 grade Celsius). Aceasta disciplină îți permite să pierzi în greutate repede şi să îți fortifici masa musculară.

Drumețiile

Pentru mulţi, drumeţiile reprezintă doar o formă de relaxare. Alţii le consideră foarte utile pentru o formă fizică excelentă, alegând trasee lungi de kilometri cu suișuri și coborâșuri provocatoare.

Ciclism în apă

Credit foto: atutmed.pl

În prezent nu este un sport foarte popular în România, dar asta se poate schimba în viitorul apropiat. Ai încercat vreodată să pedalezi în apă? Kilogramele în plus se duc cum ai spune … pește!

Exerciții cu o ganteră Kentlebell

Te ajută să câştigi masă musculară. Gantera are o formă specială care permite exercițiile de anduranță. Se ard până la 800 de calorii pe oră.

Burpees

Credit foto: muscleandfitness.com

Burpees imită săritura broaștei, din poziție. Sunt printre printre cele mai eficiente și solicitante exerciții. Cum se execută: 1. Stai în picioare, cu spatele drept și privirea înainte; 2. Cobori în genuflexiune; 3. Duci picioarele în spate pentru a obține o poziție planșă; 4. Faci o flotare; 5. Revii în poziția de genuflexiune; 6. Revii în picioare; 7. Execuți o săritură.
Săritul corzii

Vezi si...  Campionat de juniori şi de veterani la squash

Sărituri cu coarda

Este sportul ideal pentru a arde calorii şi pentru a evita problemele de celulita. Îți permite să arzi 700 de calorii pe oră. Asigură-te că folosești o coardă adaptată la înălțimea ta.

Canotajul

Acest sport necesită anduranţă, forţă fizică şi muncă în echipă. Într-o oră, vâslașii ard aproximativ 700 de calorii.

Fotbalul

Sportul rege” este foarte eficient dacă vrei să slăbești. Într-o oră arzi peste 700 de calorii dacă ai profilul lui Bănel Nicoliță. Dacă stai „la pomană” sau în poartă, nu consumi.

Datul cu rolele

Pare greu de crezut, dar poți arde 600 de calorii pe oră dacă te dai cu rolele. Este o activitate incompatibilă cu plictiseala, motiv pentru care se numără printre preferatele copiilor.

Paddling

Credit foto: paddlediva.com

Nu este ușor să vâslești în timp ce îți menții echilibrul, în picioare, pe o placă de genul celor pentru surfing. Surse din domeniul fitness-ului spun că se ard 700 de calorii într-o oră.

Dansul la bară

Automat, te poți gândi la varianta erotică, dar dansul la bară înseamnă mult mai mult. Nu degeaba cochetează acceptarea în rândul Jocurilor Olimpice. Este o activitate fizică foarte solicitantă.

Antrenamentul Bosu

Este un tip de antrenament cardio ce are la baza mișcările clasice de aerobic, dar care se execută pe o sferă de 65 cm. Aceasta are două suprafețe: una plană și alta concavă.

Antrenamentul cu stepper

Credit foto: santenaturellemag.com

Este un mod sigur de a pierde greutate și de a te menține în formă. Este foarte popular pentru că se poate practica și acasă. Ai nevoie doar de un stepper și de voință. Într-o oră se pot arde 600 de calorii. Este indicat să ții și o ganteră ușoară în fiecare mână.

Baschetul

Săriturile frecvente, schimbările de ritm și de direcție, precum și mișcarea aproape continuă caracteristice baschetului te ajută să arzi aproximativ 800 de calorii pe oră.

Vezi si...  Hai la squash, că e de bine!

Natația

Înotul favorizează o siluetă perfectă și este o modalitate excelentă de relaxare. Dacă vrei să pierzi din greutate, trebuie să știi că o oră de natație arde aproximativ 700 de calorii.

Urcatul treptelor

Dacă crezi că nu e un sport să urci și să cobori scările, te înșeli. O oră de activitate intensă, îmbrăcat adecvat, te ajută să pierzi 1000 de calorii.

Alergarea

Este o activitate la îndemâna oricui. Fie pe bandă, fie în aer liber, alergarea topește 1000 de calorii în numai o oră, la un ritm mediu.

Body Pump

Acest antrenament de 50 de minute provoaca toate grupele musculare majore prin utilizarea celor mai bune exerciții cu greutate, cum ar fi genuflexiuni, fandări, prese, ascensoare etc. Se pierd 1000 de calorii pe oră.

Boxul

Practicarea boxului este benefică sistemului cardiorespirator. Specialiștii spun că arzi între 700 și 900 de calorii într-o oră de antrenament.

Sărituri în plan vertical

Dacă dorești să faci mușchi la picioare și să slăbești, săriturile repetate în plan verticale, cu mâinile și picioarele poziționate lateral, reprezintă calea spre succes.

Antrenamentul TRX

Este un antrenament care folosește doar două benzi și greutatea propriului corp, însă cu rezultate care întrec așteptările: dezvoltă forța, echilibrul, flexibilitatea, te scapă de kilogramele nedoride.

Schiul

Sporturile de iarnă sunt, de asemenea, foarte eficiente pentru a elimina kilogramele in plus. Dacă schiezi timp de o oră, vei arde până la 1100 de calorii.

Volei pe plajă

Acest sport colectiv sporește rezistența şi tonifiază mușchii. Se pot arde până la 500 de calorii.

Dansul

Dansul combină distracția cu utilul. Sunt multe opțiuni: zumba, modern jazz, hip-hop, etc. Specialiștii estimează că într-o oră de dans se ard în jur de 370 de calorii. Cu cât ritmul este mai alert, cu atât numărul de calorii consumate crește.

------------------------------
Dacă ţi-a plăcut articolul și vrei să-l susții pe SPORTescu, iți dăm cateva idei:
- lasă un comentariu mai jos;
- intră în Comunitatea SPORTescu de aici;
- dă Share și transmite-l prietenilor tăi, poate și ei vor să-l citească.
Mulțumim.
----------
Acest articol este proprietatea SPORTescu.ro, fiind protejat de legea drepturilor de autor. Preluarea conținutului se poate face doar în limita a 500 de caractere și cu citarea sursei cu link activ.

Loading Facebook Comments ...

LĂSAȚI UN MESAJ