Oferte și surprize pentru fanii din România ai lui Liverpool

Oferte și surprize pentru fanii din România ai lui Liverpool: bilete la un meci pe „Anfield” și tricouri originale ale vedetelor „cormoranilor”!

Sponsorul principal Carlsberg și FC Liverpool au extins colaborarea pentru o perioadă de 10 ani, acesta fiind cel mai longeviv parteneriat din istoria clubului și a Premier League.

Cu acest prilej, producătorul de bere a lansat pe 19 februarie o campanie promoțională și în România, cu premii și experiențe pentru fanii lui Liverpool de la noi.

Marele premiu îl reprezintă biletele la un meci pe „Anfield”, acolo unde câștigătorii  pot trăi o experiență unică în Carlsberg Lounge. Printre premiile din campania Carlsberg din acest an se află și tricouri originale Liverpool FC și pachete de doze în ediție limitată.

Pe dozele de colecție se regăsesc jucătorii legendari ai „cormoranilor” Ian Rush și John Barnes, iar designul produsului este inspirat de tricourile celor doi mari fotbaliști. Dozele speciale sunt disponibile deja în magazinele partenere.

O legendă de la FC Liverpool, invitată la un eveniment special

„Celebrăm și în România acest parteneriat maraton, nu doar prin colecția de doze în ediție limitată dedicată LFC, dar și prin activări, campanii speciale și o surpriză extraordinară pentru suporterii fotbalului și pentru iubitorii de bere Carlsberg”, anunță Cristina David, Marketing Services & PR Director.

În ceea ce privește marea surpriză pregătită fanilor din România, reprezentanții Carlsberg anunță că vor organiza un eveniment special la care va fi invitată o legendă a fotbalului englez, un mare jucător din istoria echipei FC Liverpool. „Stați aproape de noi și fiți primii care află numele legendei!”, a transmis Cristina David.

Vezi și:   Războiul galaxiilor: Liverpool - Manchester City. Ligile de top ale Europei, înainte de ultima turnantă din 2018 (III)

Până în 2034, anul care va marca 42 de ani de colaborare, Carlsberg va continua să celebreze istoria și performanțele lui FC Liverpool prin campanii și momente speciale, așa cum a făcut-o și până astăzi.

„Este al doilea an în care echipa de marketing Carlsberg România își concentrează eforturile pentru a sublinia, cât mai creativ și mai vizibil, afinitatea dintre berea Carlsberg și fotbalul legendar. Pentru noi, nu este o simplă campanie promoțională, ci reprezintă modul nostru de a celebra prelungirea cu încă 10 ani a unui parteneriat de care suntem foarte mândri”, a întărit Loredana Stoica, Senior Brand Manager Carlsberg România.

Carlsberg a devenit partenerul oficial al lui FC Liverpool în 1992, iar povestea celor 32 de ani de până acum cuprinde momente glorioase, cum ar fi titlul de campioană câștigat în 2020 și, mai ales, „Miracolul de la Istanbul” – triumful epic din finala UEFA Champions League din 2005.

Pentru detalii suplimentare despre campania în derulare și despre ediția limitată de doze Carlsberg de colecție, vă invităm să urmăriți canalele de comunicare Carlsberg România: https://momentul.carlsberg.ro.

------------------------------
Dacă ţi-a plăcut articolul intră în Comunitatea SPORTescu de aici și distribuie-l către prietenii tăi. Poate și ei vor să-l citească. Mulțumim.
----------
Acest articol este proprietatea SPORTescu.ro, fiind protejat de legea drepturilor de autor. Preluarea conținutului se poate face doar în limita a 500 de caractere și cu citarea sursei cu link activ către articolul respectiv.

LĂSAȚI UN MESAJ

Loading Facebook Comments ...