Sprijin de la Fundația Alexandrion pentru copiii care fac sport

Sprijin pentru sport și pentru cei care vor să-l practice prin acțiuni concrete desfășurate în cadrul unei campanii a Alexandrion Group, prin Fundația Alexandrion. Au fost vizate în special fotbalul și baschetul.

Deși e necesară, atragerea oamenilor către sport nu constituie o prioritate națională în România. Din fericire, sunt branduri care și-au asumat această responsabilitate. Alexandrion Group este una dintre ele.

După o vară plină, în ciuda restricțiilor impuse de criza sanitară, a urmat o lună septembrie cu mai multe repere în campania prin care tinerii și copiii sunt încurajați să vină la sala de sport sau la terenul de fotbal.

Toți juniorii echipei de baschet CSO Voluntari au primit câte o minge cadou din partea Fundației Alexandrion. De asemenea, fiecare fată care a venit la preselecția organizată de BC Starters Iași pentru echipele U10, U13 și U15 a primit o minge încă de la primul antrenament.

Asociatia Club Sportiv LIFEGAMES București, în parteneriat cu Fundația Alexandrion, continuă săptămânal antrenamentele de baby volei (fete și băieți 6-9 ani) și fete 9-12 ani la sala de sport a fostului liceu „Nicolae Teclu”, din sectorul 3. În plus, cu ocazia începerii anului scolar, continuă și Campania “Mingi de volei în școli” în sectoarele 2, 3 și 4 (28.09.2020 – 30.11.2020).

Sprijin pentru tinerii portari

În fiecare zi de luni, la stadionul Concordia Chiajna, au fost reluate antrenamentele specifice portarilor, la care participă copii din tot Bucureștiul.

Fundația Alexandrion a contribuit cu premii la concursurile organizate pentru fani de Petrolul Ploiești și de CSO Voluntari. Câte un set cadou (de baschet, rugby, fotbal și volei) a mers și către câștigătorii concursului despre cunoștințe din domeniul sportului organizat de Business Philosophy.

Vezi și:   Alina Dumitru, campioană olimpică la judo, despre Gala Trofeelor Alexandrion 2021: „Trebuie să le oferim premii sportivilor. Andreea Chițu merită"

Directorul Marketing Sportiv si Comunicare al Alexandrion Group, Valentin Popescu, va participa la cea de-a 6-a ediție a Sports Business Academy, unde va prezenta un studiu de caz despre comunicarea prin sport în timpul pandemiei.

------------------------------
Dacă ţi-a plăcut articolul intră în Comunitatea SPORTescu de aici și distribuie-l către prietenii tăi. Poate și ei vor să-l citească. Mulțumim.
----------
Acest articol este proprietatea SPORTescu.ro, fiind protejat de legea drepturilor de autor. Preluarea conținutului se poate face doar în limita a 500 de caractere și cu citarea sursei cu link activ către articolul respectiv.

3 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Loading Facebook Comments ...