Lecție deschisă (II): Știu cluburile și federațiile de la noi să comunice cu fanii?

SPORTescu vă prezintă lecția deschisă numărul doi pentru cluburile și federațiile de la noi: Știu acestea să comunice cu fanii proprii? După ce v-am familiarizat cu noțiuni de bază ale marketingului sportiv, de care cluburile și federațiie de la noi ar...

Nevoia de schimbare a sistemului din sportul românesc

Sportul românesc e în cădere liberă și trebuie revigorat din bază spre vârf, fiind nevoie de o schimbare radicală a sistemului pentru ca lucrurile să înceapă să meargă. Am fost mari, ne-am bucurat cu toții, cei care am prins acele vremuri, ...

Bobby Durbac: Sfaturi pentru a atrage fanii la stadion. Atenţie, Steaua!

Bobby Durbac, în vârsta de 47 de ani, a condus departamentul de marketing de la Steaua între 2008 şi 2011. Înainte să intre în lumea sportului, Bobby Durbac a lucrat 14 ani la Panasonic ca director de marketing și trei...

Ce facem ca să nu pierdem turneul de tenis de la București?

Turneul de tenis de la București e în pericol să nu se mai dispute în capitala României din cauza arenei centrale, depășită de evenimente. Scriam în articolul precedent despre performanța fetelor de la CSM București – câștigătoare de cupă europeană (Challenge...

Lecție deschisă pentru cluburile românești

Lecție deschisă pentru cluburile de la noi: ar fi bine dacă ele vor fi măcar un pic interesate de cum trebuie să facă marketing sportiv, cum să devină vizibile, cum să atragă publicul și apoi sponsorii. Numai dacă ar fi asistat...

De ce este necesară organizarea de evenimente de marketing

Revenim cu sfaturile noastre pentru cluburile din România în ceea ce privește marketingul sportiv, iar astăzi aflăm de ce este necesar ca acestea să organizeze constant evenimente de marketing. Sfaturile sunt date de specialiștii în domeniu, care vorbesc numai la...

Dacă vrem fotbal adevărat, avem nevoie de reguli clare!

Legi, reguli clare, puse în practică și respectate, comisii competente și imparțiale. De asta are nevoie rapid fotbalul românesc. Am ajuns atât de des ]n ultimul timp la TAS cu litigiile din fotbal, încât cred că suntem arătați cu degetul pe...

Importanța fanilor în sportul actual

Importanța fanilor este imensă. Sportul de performanță fără aceștia e ca o mașină ultimul răcnet fără roți. Te uiți la ea, dar nu o poți folosi. Toată lumea știe, fanii sunt extrem de importanți pentru orice echipă, fac atmosferă, cumpără bilete, pot...

Cum umplem stadioanele în România?

Cum umplem stadioanele în România. Aceasta ar trebui să fie principala preocupare a conducătorilor de club de la noi. Am urmărit în acest început de săptămână meciurile Pandurii – Astra și Chiajna – Botoșani și am văzut pe ambele stadioane...
baschetul

Baschetul 3 la 3 crește în România: dinamic, atractiv, vizibilitate pentru sponsori

Baschetul 3 la 3 este un sport care ia amploare și în România. O spune și Ștefania Elena Bărăscu, care se ocupă cu organizarea de turnee. Absolventă a Sports Business Academy, ea este de părere că afacerile...