Birtalan și echipa fantastică. Am fost cei mai buni din lume!

A fost o dată ca niciodată, sună ca o poveste fantastică: România, de patru ori campioană mondială la handbal! Dar a fost adevărat! Trebuie să mă credeți! S-a întâmplat demult, unii dintre voi nici nu erau născuți. La primele...
faceti sport

Faceți sport! Lăsați telefoanele și tabletele!

Faceți sport! Lăsați telefoanele și tabletele! Acesta este mesajul Ralucăi Cristia, event manager al "The Color Run", crosul devenit popular pentru bucuria pe care o transmite participanților. Credit foto: Facebook.com
realitatea virtuală

Ce știți despre realitatea virtuală în sport?

Ce știți despre realitatea virtuală în sport? Am aflat despre acest concept grație unui curs prezentat la Sport Business Academy. Nu mai este nicio noutate că sportul a devenit un business. Toți se plâng de asta... cu excepția celor care...

Ce facem pentru a salva fotbalul românesc

Ce facem pentru a salva fotbalul românesc? E o întrebare ce ar trebui să îi preocupe zi de zi, oră de oră, pe oficialii FRF și LPF, pe patronii, pe finanțatorii și pe managerii de club. Fotbalul de la noi...

Lecție deschisă pentru cluburile românești

Lecție deschisă pentru cluburile de la noi: ar fi bine dacă ele vor fi măcar un pic interesate de cum trebuie să facă marketing sportiv, cum să devină vizibile, cum să atragă publicul și apoi sponsorii. Numai dacă ar fi asistat...

Dinamo, exemplu de bun marketing

Dinamo e unul dintre puţinele cluburi de la noi care poate fi dat ca exemplu de bun marketing. De fapt, celelalte grupări importante ignoră total acest aspect, care poate aduce bani la buget. Dinamo are un departament de marketing care funcţionează...
baschetul

Baschetul 3 la 3 crește în România: dinamic, atractiv, vizibilitate pentru sponsori

Baschetul 3 la 3 este un sport care ia amploare și în România. O spune și Ștefania Elena Bărăscu, care se ocupă cu organizarea de turnee. Absolventă a Sports Business Academy, ea este de părere că afacerile...

Durbac: Viitorul lui Hagi va deveni o forță în fotbalul românesc

Bobby Durbac, fostul director de marketing al Stelei din perioada 2008-2011, ne-a vorbit în prima parte a interviului despre cum pot fi atrași fanii la stadion și despre problema emblemei Stelei. Azi, el ne indică brandurile naționale din fotbal...

Bloggerul-fotbalist, despre curaj și pasiune

Despre bloggeri care joacă fotbal în timpul liber, am mai auzit, dar despre fotbaliști care se apucă de scris pe blog, vă spun sincer că nu. Până la Toma Nicolau, a cărui poveste am aflat-o după ce i-am vizionat...

Ce ar trebui să facă UEFA pentru cluburile mici

UEFA ar trebui să ia măsuri urgente pentru micșorarea discrepanței financiare dintre cluburile mari și cele mici. Din an în an, prăpastia se mărește, iar UEFA ar trebui să ia măsuri pentru menținerea unui echilibru concurențial. Justin Ștefan, secretarul general...