Ce facem ca să nu pierdem turneul de tenis de la București?

Turneul de tenis de la București e în pericol să nu se mai dispute în capitala României din cauza arenei centrale, depășită de evenimente. Scriam în articolul precedent despre performanța fetelor de la CSM București – câștigătoare de cupă europeană (Challenge...

Cum trebuie să facă marketing sportiv cluburile de la noi

Cluburile de la noi trebuie să facă marketing sportiv în mod constant pentru a se promova, pentru a-și promova evenimentele și sportivii. Numai așa pot aduce lumea la stadion și apoi, implicit, să atragă sponsori. Mihaela Constantinescu, profesor doctor universitar...

KeepSporting – Rețea Socială a Sporturilor: Distribuie, Organizează, Acționează!

Keepsporting - The Sports Social Network. Social Media pentru și despre sport, sportivi, echipe, organizații, companii, organisme profesionale dedicate sportului Rețeaua Inseamnă Forță. Sportul Înseamnă Dezvoltare, Încredere, Respect, Mental, Sănătate, Relații Interumane. Combinația se poate traduce prin Forță În Sport. DE CE KEEPSPORTING?  - cunoști...

Bloggerul-fotbalist, despre curaj și pasiune

Despre bloggeri care joacă fotbal în timpul liber, am mai auzit, dar despre fotbaliști care se apucă de scris pe blog, vă spun sincer că nu. Până la Toma Nicolau, a cărui poveste am aflat-o după ce i-am vizionat...

Cum umplem stadioanele în România?

Cum umplem stadioanele în România. Aceasta ar trebui să fie principala preocupare a conducătorilor de club de la noi. Am urmărit în acest început de săptămână meciurile Pandurii – Astra și Chiajna – Botoșani și am văzut pe ambele stadioane...

Sports Business Academy: Din învățăturile unei campioane olimpice, Ana Maria Brânză

Cursurile Sports Business Academy, singura academie de profil din Europa de Est, au început miercurea trecută (26 octombrie) cu invitați de marcă, Ana Maria Brânză (campioană olimpică în acest an la Rio), Lorand Balint (director de marketing la FR...

Streetball, cel mai popular sport de echipă din lume!

Streetball se joacă peste tot, pe orice teren, în orice parc, în curte, dacă ai un panou și un coș, la școală, la liceu, la facultate, în copilărie, de la tinerețe pân' la bătrânețe. Am jucat și "unu la unu",...

Soluția pentru a obține bani mai mulți din drepturile tv

Sunt mulți care spun că suma actuală plătită pentru drepturile tv din Liga 1 – 27 de milioane de euro pe an - este imensă și că, la următoarea negociere, televiziunile nu vor mai da atâția bani pentru o...

Marica: Totul pentru copii!

Ciprian Marica, fostul atacant al Stelei și al naționalei, crede că marea problemă a fotbalului românesc este la nivel de copii și juniori și că aici ar trebui făcuți pași serioși pentru dezvoltare. "România suferă, fotbalistic vorbind, profund. Talentele sunt...

Steaua şi potenţialul imens neexploatat de marketing

Steaua, cea mai iubită echipă din România și singura deținătoare a trofeului Ligii Campionilor (când competiția avea alt format), are și cel mai mare potențial de marketing. Acesta începuse să fie speculat, între 2008 și 2011, iar departamentul condus de Bobby Durbac...

Cele Mai Noi Articole

Eastbourne: Ce poate face Simona la primul turneu pe iarbă

Eastbourne e primul turneu pe iarbă la care participă Simona Halep și ultimul înainte de Wimbledon. Să vedem mai jos ce șanse...